Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. december 28., péntek

figyelem

mennyire egyszerű amúgy figyelni valakire, minimális energiabefektetéssel...hm...tök érdekes volt ma ahogy vásárolgattam és minden boltban őskáosz volt a ruhák közt, az eladók meg csak hajtogatták a cuccokat, csak hajtogatták...én meg bementem az egyik boltba, négy felsőt vittem be próbálni nem volt fülke sem, ott ácsorogtam és közben figyeltem, h milyen kiégve hajtogatja a csajszi a visszadobott ruhakupacot...én meg bementem próbálni, végül egy felső tetszett ...és kb. összesen nem volt 6-8 másodperctől több, h a másik hármat nem legórtam a székre hanem ahogy levettem összehajtottam... és mikor vittem ki és odaadtam neki a számot meg a három összehajtott felsőt látszott, h teljesen odáig volt, h valaki így adta oda neki és mosolyogva megköszönte:) és nekem meg annyira jó érzés volt ... egy semmi extra dolog...csak egy mini emberi figyelem...ami jó...oda-vissza... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger