Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. december 16., vasárnap

tanul-gat :)

szóval holnapután megint vizsgázok ... :D nem mondom, hogy valami veszett hiperaktív lennék a tanulásban... sőt... tegnap végül nem is vettem elő, na ma legalább már ennyit sikerült... el is olvastam már vagy 8 anyagot, de na valahogy mindig mászkálok közben, mosogattam, mostam hármat, áthúztam az ágyat, olvasgatta, írtam... ezek szerint nem tudom én ezt máshogy csinálni :), csak az utolsó utáni pillanatban, és nagyon úgy néz ki, még nem éreztem, hogy eljött :)
fura mert az előző anyag a szervezetfejlesztésről, igen érdekes megvilágításba helyezte a múltkori workshopot...hm... amúgy tök jó érzés, hogy most már ebbe is belelátok, és nem csak úgy érzékelem, hogy mi történik, hanem vágom a hátteret is hozzá. Talán nem is baj, h ez most nekem újdonság volt, mivel így akkor ott, tök más szemmel néztem az eseményeket, mint néztem volna mondjuk ennek a tudásnak a birtokában. Így legalább ezt is minimum két pólusról közelíthetem meg. Ami nem olyan nagy baj, mert valami közöm biztosan van - lesz hozzá, akkor meg minél jobban látom és értem annál egyszerűbb reagálnom rá....hm... és én mint változásfüggő, ha valós értelmet és fejlődést tudok meglátni majd abban, amit egyelőre egy fölösleges valaminek gondolok, az nagyban lesz köszönhető ennek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger