Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. április 11., szerda

18

Tegnap olyan lelkesen vettem hajdinát a holnapi szénhidrát napra, gondoltam csinálok hozzá balzsamecetes paradicsomsalit....de mostanra elment a kedvem teljesen tőle :D pont mint a cukkininél...van de nem kell  alapon működök :)....sőt tegnap megcsináltam a céklás témát, direkt két adagot, hogy legyen most estére is, de annyira más ízre vágyom....uh natur főtt lencsét eszek éppen :D és ami  a legviccesebb FINOM-nak érzem....úristen :D:D, fura ha most ezt az ízt kuriózumnak élem meg...márpedig ez van :) ha meg a sült céklára gondolok...hát....semmit nem mozgat meg :D
Ez a mérleg téma igazán megmozdulhatna már a negatív irányba megint....nem akarok úgy járni mint anno szeptember-október környékén, h eljutok eddig a minusz 8kiló körüli számhoz és itt rakad...és igen tudom, mert már akkor rájöttem, hogy innen azért nehéz kimozdulnia, mert vagy négy évig ez volt a súlyom....jajj baszki Nórika,....jól kicsesztél magaddal, h nem pörögtél rá belülről úgy igazán erre a témára...:S - nem akarom hárítani a saját felelősségemet, de biztos hamarabb lett volna egy kopp, ha mondjuk környezetem mondogatta volna, hogy helló, ez mi ez?? Bár ki tudja...végülis tök mindegy ki mit mond, amíg belül nem változik meg valami...így most nehezebb...na nem baj leszarom _:D végülis kihívásra vágytam...mondjuk akkor most az életnek ezen a területén kapom meg :) Ja jut eszembe, hogy én milyen boldog vagyok, hogy nemet mondtam az idegenvezetős témára :D úristen..... nekem ahhoz semmi közöm nem lett volna...ugyanaz a nagy közösségi érzés, amivel én aztán sose óhajtottam azonosulni :D szóval köszi megérzések, annyira örülök, hogy bíztam és hittem bennetek még akkor is, amikor még kézzelfogható dolgokat nem is tudtam felsorakoztatni:) Jut eszembe a megérzésekről...lehet, hogy türelmetlenebb vagyok, mint kéne lennem, és lehet, hogy nyígtam a bejegyzés elején, belül mégis biztos vagyok benne, hogy nem lesz itt semmi gond a mérleggel :)...kb tuti :D

2 megjegyzés:

  1. Nem reklám! A lányom, hónapok óta Réka DVD-re tornázik. Hihetetlen változáson ment keresztül! Esetleg???? Persze a kajára is ügyel, de nem olyan szigorúan!

    VálaszTörlés

Powered By Blogger