Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. április 6., péntek

Ma:)


szóval..a kulcs tényleg a türelem...mindennél meg van ezek szerint az az idő, amit az embernek ki kell bekkelni :) ugye már egy kicsit kezdett elegem lenni a mérlegből, hogy napról napra nem akart lejjebb menni....:D de ma végre majdnem egy kilóval kevesebbet mutatott megint, nyilván az agyammal tudtam eddig is, hogy mivel csinálom a diétát, ezért egyértelmű, hogy nem állhat meg a folyamat, csak tényleg mikor napokat kell várni, az olyan nagyon.....rossz :D na szóval így a diétával már -3,5 kilónál járok összességében pedig -7,5-nél:) uh  lelkesen lelkesen :) --- meg türelmesen ;) végülis akárhogy is nézem még csak a 13. napnál járok szóval ez iszonyat jó eredmény :D
Amúgy is annyira jó volt ez a mai nap...magamtól keltem már reggel pakolásztam többet sétáltam mint szoktam, zenét hallgattam és vigyorogtam közben.... a nap is tök lightos volt, tényleg a nagy része inkább egy wellness programnak hatott ma...:) kellene több ilyen nap, amikor nincs bajod azzal, hogy felkelj, hogy elindulj, amikor úgy általában rendben vagy te is, meg a világ is körülötted:)

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok az eredményhez! Így tovább! A többiért pedig, irigyellek egy kicsit, hogy élvezni tudtad az apró örömöket is!
    Csak el kell indulni...

    VálaszTörlés

Powered By Blogger