Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. április 3., kedd

most is jó.. :)

Hát ilyen szintű világfáradtságot nem tudom mikor éreztem utoljára... :) Ez a mai zumba valami brutál durva volt :D :D nagyon jó, de tiszta készen vagyok...ráadásul ma alig ettem...konkrétan egész nap nem voltam éhes...ezek szerint így lehet "leszokni" a kajáról, h minél kevesebbet eszel annál kevesebb kell neked... délelőtt ettem egy grapefruitot meg egy banánt délben egy kis céklás káposztát (borsch) este ittam egy paradicsomlét...meg most a kádban próbálkoztam még egy kis borsch-al...de ez a fáradtság még inkább elveszi az erőm az evéstől is... :) Minden esetre nagyon fura....
Amúgy az egész nap tök kómás volt...túl sok gondolatom nincs is.....talán annyi, hogy a tegnapi film nagyon jó hatással volt rám...annyira pozitívan látom most a dolgokat...mintha tényleg annyi lenne a titok, hogy ne pörögd ne dramatizáld és ne misztifikáld túl ezt az egész keresés megtalálás témát...fölösleges...mert mint ahogy volt már hogy szembe jött az utcán, így ez bármikor megtörténhet....annak örülök, hogy ezen a fixálódó, belevetítő korszakon már túl vagyok...meg hogy nem keresek feltétlenül "tárgyat" az érzésnek, amit meg akarok élni, hanem folytatom a nyitottságot és hagyom, hogy történjen minden úgy, ahogy akar...és biztos vagyok benne, hogy ha valami olyan lesz, amit észre kell vennem, azt észre is fogom, különösebb túlgondolkozás nélkül is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger