Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. április 14., szombat

"A"


Hát...világ életemben azt mondtam, hogy én bármeddig megvagyok hús nélkül, nem hiányzik, nem különösebben szeretem...stb stb....főleg az olyan dolgokat, ahol tényleg konkrétan a hús ízét érzi az ember...szóval ma megcsináltam azt a sült csirkecomb témát- mivel fehérje nap van, fűszerekkel, paradicsommal, hagymával, camambert sajttal...komolyan tök jól nézett ki, az íze is tök oké volt...csak hát...na hús...szóval az esti adagot inkább beraktam a fagyóba és ettem sajtot meg tejfölt...hm...
Ha husit eszek mindig azt érzem, hogy iszonyat sokáig tele vagyok utána, mintha ezt sokkal nehezebben bontaná, dolgozná fel a szervezetem mint bármi mást...szóval még ez a másik ok, amiért nem igazán favorizálom, főleg ilyen konkrét mennyiségben....na ezen az elgondoláson felbuzdulva életemben először megnéztem, hogy mit takar a vércsoport diéta...és hát nagyon érdekes dolgokat találtam - még akkor is ha mondjuk ezek tudományosan nem alátámasztott dolgok... :)
http://www.okonatura.hu/informacio/a-vercsoport

Ami a legviccesebb, az én vércsoportom - A - az, amelyiket "zöldségevőnek" lehetne nevezni. Igen, imádom a zöldségeket, a kelbimbó kivételével az összeset :) A húsnak konkrétan egyik fajtája sem ajánlott :D (itt az egészséges, optimális működését nézik a szervezetnek) a semlegesbe is pusztán a csirke tartozik szóval nagyon jót nevettem ezen az egészen, hogy tényleg valahogy mindig ezt éreztem...hogy hát...bármire hamarabb vágyom mint húsra..itt vannak pl a halak, amiket tökre szeretek és pl ezeket favorizálja a "vércsoportom" is, vagy  a sok zöldség meg gyümi....szóval egy puszta véletlen keresés útján megint szembe jött az, amit gondolok...figyelni kell az érzésekre, a SAJÁT érzésekre, megérzésekre...emlékszem, mikor az edző anno mindig ezzel a fehérje témával jött és folyamatosan mondtam neki, hogy nekem attól lelassul az anyagcserém, nekem az nem jó, uh ne is erőltesse, hogy én egyfeszt azt egyek, mert lehet, hogy az emberek nagy részének jó ez a módszer, de nem nekem .....ezért is jó szerintem nekem különösen ez a 90napos diéta, mert itt csak minden negyedik nap eszem állati eredetű fehérjét, és tuti hogy ezért egyszerűbb ezzel fogynom, mert azt eszem amit szeretek és  még a szervezetemnek is ideális :) Örülök, hogy megint egy okossággal többet tudok :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger