Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. április 1., vasárnap

vigyorin

Hát iszonyat produktív voltam ma :) Teljesen kész a zöld szoba, a gardrób, az előtér, a konyha :D már csak a háló van hátra...és nagyon jó érzés, rend is van, tisztaság is, a lomokat is kihajigáltam hihetetlen érzés, jól eltelt vele a két nap....de megérte, annyira sok hely lett megint :D
 Végülis már a hálót is elkezdtem ma, jó lenne jövő héten esténként befejezni..de ha nem hát akkor utána:)a lényeg, hogy alakul a külső rend is körülöttem...továbbra is azt érzem, hogy iszonyatosan fel vagyok töltődve, ma is alig voltam éhes pedig a reggeli turmixon kívül két banánt, egy almát, egy fél csomag aszalt szilvát ettem ma meg vagy két három deci körtelét ittam...pedig szószerint az egész napot pakolással töltöttem :) Komolyan mondom szerintem ettől az örömtől nem vagyok éhes, vagy én nem tudom, de nagyon fura, egyszerűen most olyan máshogy érzem magam, mint eddig amikor fogyni akartam... most tényleg olyan természetesnek tűnik az egész folyamat, hogy igen, nagyon hamar meg szabadulok ettől az egésztől. És tényleg tök jól haladok :)
Ó meg este megcsináltam a fini kajcsit holnapra, legalábbis remélem, hogy finom :D bár már lassan kezdek hozzászokni, ehhez a kóstolgatás nélküli főzéshez :D Végülis hajigálok bele érzéssel ezt azt...eddig bejött :) Ó most megint eszembe jutott, hogy már Mallorcán lennék, ha igent mondok....:) És most először gondolok úgy erre az egészre az elmúlt két hét alatt, hogy megint biztosan érzem, hogy nekem most valamiért itt a helyem, ez megváltozhat majd a jövőben, lesz még nekem mehetnékem nem félek attól, de most ezt érzem, hogy most itt vagyok jó helyen :)...és most kiment belőlem az a múltkori irigység is, hogy remélem, nem azért nem vagyok ott , vagy nem mertem, mert beszartam....de nem :)

2 megjegyzés:

  1. Gratulálok az energiádhoz!!:))Kell az inspiráció, szerintem! Csak nehéz tartani, hogy mindig találjunk. Igaz, a kicsiket is észre lehetne venni, és az is hajtana. Én is éreztem már, hogy visz a lendület...csak nem most!:((

    VálaszTörlés
  2. Hát még nem értem a végére, de most úgy gondolom, hogy az a jó, ha rájössz a plusz kilók okára, - mi volt az az élethelyzet, ami miatt elkezdtél védekezni, és körülvenni magad egy védőréteggel... és ha ez megvan ezt megoldod, lezárod, elengeded, megbocsátod stb, onnantól tudsz megszabadulni tőlük..addig csak jojó effektus van - mivel a valós belső konfliktus még nem lett feloldva - legalábbis nálam így működött eddig :S de most az érzés is más ezért vagyok biztos abban, hogy az eredmény is más lesz :)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger