Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. április 1., vasárnap

8

Ez a nap is kellemesen kezdődött :D ma is kedves volt a mérleg, pedig most igazán nem vártam el tőle....:) Igaz, hogy tegnap takarítás alatt végig rajtam voltak a lábsúlyok meg a neoprén öv, de azért tegnap nem csak egészséges kajcsikkal oldottam meg a szénhidrát napot :)
Reggel három kivit ettem, aztán csináltam paradicsomos tésztát - teljes kiőrlésű tésztából, délután teljes kiőrlésű bagett, sajtos pogi...és hát vettem egy natur hatos spáros gofrialapot...bár ezt még nem érezném olyan nagy valaminek :)hiszen már nagyon vágytam valami másfajta ízre...aztán este ugye voltunk itt ott - bár most nem volt olyan tuti mint múlt héten azért csak befigyelt egy bacardi breezer, meg két bacardi cola, szóval ma reggel nem számítottam mínuszra...de ezek szerint megérdemeltem és megkaptam :D hát nagyon boldog vagyok tőle... :)Komolyan mondom annyira lelkesít most ez az egész, hogy vigyorognom kell tőle... :)
Még fetrengek egy kicsit aztán folytatom a tegnapi pakolást, a fürdő már teljesen kész lett, jó oda bemenni....meg elkezdtem a relax szobát már, a könyvekkel, újságokkal...alakul, de azért a mai nap még simán kell, és még így sem tudom elképzelni, hogy a végére érjek...na nem mintha időhöz lennék kötve, hogy mikorra kell végeznem....Amúgy tök jó módszer abban is amit egy hónapja találtam ki - én mint főkupis....- mert ugye olyan fajta vagyok, aki takarít pakol a rend meg mégis egy óra alatt képes eltűnni mellőle :) szóval csináltam egy jó hosszú listát, amiben mindenféle házimunka benne van, a legkisebbtől a legnagyobbig és mind mellé odaírtam h kb mennyi időt vesz igénybe, hogy ha valamit elkezdek akkor tudjam mire számítok és lehetőleg egyszerre ne fogjak bele három egész napos munkába, mert akkor ellep a káosssszzz :D Szóval ma folytatom a lomtalanítás, pakolást legalább ma főzőcskézni nem nagyon kell, hiszen gyümi nap van :)
Egy nagyon tutkós turmixszal kezdtem a napot, 1alma, 2 kivi + kb egy deci biokörtelé, remélem felébredek tőle...ha már megint sikerült kilenckor kipattannia a szememnek...és megint nem aludtam sokáig akkor legalább legyen már értelme, hogy fenn vagyok ... :) Van még mára banánom, grapefruit, aszalt szilva majd összehozok később is valami érdekeset :)
Holnapra meg mivel újfent fehérje nap van - görög salit fogok csinálni, meg valami csirkemell témát hozzá, de azzal ráérek este valamikor foglalkozni - mert tegnap már bevásároltam hozzá  okosan:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger