Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. április 15., vasárnap

kimondás

„A tények nem ijesztőek,de ha nem akarsz szembenézni velük,
ha hátat fordítasz nekik,és menekülsz előlük,az már ijesztő.”

 

Annyira sok dologra jöttem rá az elmúlt pár napban megint...többek között arra is, hogy miért vagyok most már évek óta egyedül....nem szép kimondani, de most ki fogom ezt is....minden dologtól meg akarok szabadulni, amire rájövök....mert ugye onnantól lesz valóságossá, hogy kimondjuk....és csak onnantól jöhet a változás...amíg az ember mismásol, meg parázik, meg fél a kimondott dolgok következményeitől....na addig nem lesznek következmények..mert nem lesznek dolgok.....változás meg aztán végképp nem....
Szóval....biciklis...védekezés...védőháj....tudatos döntés vagy másfél évre, hogy én nem akarok senkit...a belső döntéssel egybe jön a külső hízás..védekezés, hárítás, burok, fal, hívjuk aminek akarjuk....külső belső összhangban.....aztán eltelik mondjuk két év ...és már szeretnék valakit úgy gondolom belül...de kívül maradt a védőfal...ördögi kör....mert nem úgy nézek már ki kívülről, mint azok, akikhez korábban közöm volt...az új külsőmmel viszont nem tudok és nem akarok azonosulni, vagyis nem is akarok ahhoz párt keresni....hűha..amilyet viszont szeretnék, az már nem az én kategóriám..ezáltal mondjuk tudat alatt hárítom az egészet, és tényleg nem nagyon találkozom olyannal, aki hatna...mert vagy "nincs" vagy egyszerűen nem merem észrevenni, mert valahol belül érzem, hogy most fölösleges is lenne, hiszen nem egy kategória vagyunk....de a másik kategóriával meg hiába vannak próbálkozások...nem kell.....mert nem vagyok hajlandó azonosulni ezzel, aki 20kiló pluszt cipelő énem ill azzal, aki ahhoz illik...hát szóval megfejtve az ördögi kör....ezt is rohadt durva volt kitalálni....és kimondani...és leírni....viszont, most már ezen is túl vagyok.... és megoldom....és tényleg megkapom újra azt, amit akarok....méghozzá olyan emberektől, akitől valóban akarom....hiszen tudom, hogy mik voltak régen, azt is tudom, hogy nem lehetetlent akarok, ugyancsak nem....viszont ahhoz az én külsőmnek is bele kell férnie abba a kategóriába újra, amit én állítok a másikkal szemben....
Ami még érdekesség...ezek a kérdések...én ma magamnak megválaszoltam mindent.....leírtam...és egy év múlva megnézem, mi változott :)....és szerintem mindenkit elgondolkoztatnak....
hm....azért örülök, hogy a +20 húsz kiló is már a múlt.....és még elszántabbnak érzem magam...tényleg szinte napról napra csak nő bennem az energia meg a kitartás, hogy végre végre végre helyreálljak :) és ez a -8 kiló már sokat segít, legalábbis első körben elhinni, hogy nem nehéz és megy ez..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger