Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. április 19., csütörtök

hm

1,3 kilóra vagyok a mínusz tíztől.... jó érzés:) jó érzés tenni valamiért, aminek van eredménye...vicces, hogy tegnap pont elkaptam egy reklámot, ami azzal mutatott be valami fogyós csudapirulát, hogy minek edzenél vagy minek diétáznál, sőt ezt a szót használta, hogy minek tennél erőfeszítéseket azért, hogy fogyj, ha elég bekapnod egy bogyót és eheted ugyanazt mint addig és fogysz...na hát kb. torzultam az egészen....
Sose szednék be semmi ilyen baromságot :S istenem ilyenkor az jut az eszembe, hogy ezeket a szarokat olyan embereknek találják ki, akik abszolút nem szeretik magukat.....beszed valamit, ami valahogy hat a szervezetére, azt sem tudja, hogy közben hogy cseszik ki magával, csak azért mert nem bír tenni semmit..ja meg nem mer elgondolkozni az ok okozat összefüggéseken.....ezek a gyökér reklámok meg erre mennek rá, hogy az akaratgyenge, vagy lusta emberekhez szólnak....és hülyítik őket, ők meg hülyítik magukat.. :S és forog körben a hülyeség....
Na meg amúgy is nem is értem, hogy akkor mi az öröm forrása? Ha nem tett érte semmit, ha nem az, hogy tudja, hogy igen a külsejét azért - nyilván genetikától is függően  -de magának köszöni meg az ember, akkor az ilyen minek örül? Vagy minek örül az, aki elmegy egy plasztikai sebészhez?? nem is értem....neki ahhoz semmi köze....ja de - kifizette ennyi...hm...rohadt nagy érdem.... Szóval én nagyon örülök, hogy a változásokat magamnak köszönhetem. Az én gondolataimnak, az én megvilágosodásaimnak, és az én akaratomnak....nem egy külső varázsütésnek... :) Dehát..kinek hogy... :D


Hát nálam úgy hogy a fehérjenapom halacska volt görög salival, a keményítő pedig félig főtt színes zöldségek :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger