Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. április 14., szombat

ááááá

....jól behergeltem ma magamat. :S - felkeltem főzőcskéztem....aztán meg elindultam glamour napozni... gondoltam én....de mivel esett az eső így felvettem a "tündér" gumicsizmámat, hogy ugye a lehető legfaszányosabban érezzem magam, mivel a tömeg alapban be tud hergelni, legalább olyan bajom ne legyen, hogy tipegni kell valamiben az esőben stb...erre odaérek a Fórumba csak érzem, hogy valami nem fasza................... áááááááááá............a jobb lábamon totál telibe víz volt a csimpiriben... na onnantól kezdve elment a kedvem az egésztől, :S utálom az ilyet...egyrészt azt is, hogy kb 10x volt rajtam eddig, szóval nem tudom, hogy mi volt az a nagy extrém helyzet amiben kilyukadt, kiszúródott vagy a franc se tudja mi történt vele, de kb kedvem sincsen nézegetni......másrészt meg mivel pont azért vettem, mivel mindig is halálosan be bírt hergelni,ha átázik valami cipő...erre ma megkapom ezt a gumicsizmától....már csak az a kérdés merült fel, hogy hajítsam ki a picsába, vagy húzzak e zacskót a lábamra, ha legközelebb felveszem :D :D na jó, most hogy így írok, legalább megy ki belőlem a feszkó és már röhögnöm kell az egészen...na de fél órával ezelőtt még nem voltam ilyen virgonc...végülis, ha lesz kedvem, meg energiám, még holnap is elmehetek vásárolgatni...bár lehet, hogy ez is egy jel volt, hogy nem, nem kell nekem most venni semmit :) Hm...minden jel, amit jelnek fogunk fel... :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger