Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. április 26., csütörtök

:S

Ezek a rohadt megérzések......kíváncsian várom, hogy hány lufinak kell még kipukkani, hogy a végén jó legyen...bevallom rohadtul unom....
Utálom nem érteni a dolgokat...abban is biztos, vagyok, hogy amikor jót éreztem, az valós volt...hm...ebben továbbra is biztos vagyok....és amikor rosszat, az is valós....csak azt nem tudom, hogy a kettő között mi változott....rühellem ezeket a rébuszokat....unom, hogy mindig én vagyok a felnőttebb....unom, hogy igazam van....a leginkább azt unom, hogy ha ugyanúgy végződnek dolgok...viszont most nem látom a saját felelősségemet...tényleg nem...és nem is csak nem látom, hanem most egyszerűen tudom, hogy nincs. Semmi de semmi olyan dolog nincs, amibe a saját részemről bele tudnék kötni....hm..ezek szerint ez fos...na már csak arra vagyok kíváncsi, hogy mi a jó....ja....kíváncsian várom...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger