Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. április 16., hétfő

23

Igaz, hogy csak egy picivel, de végre kevesebbet mutat a mérleg, mint szeptemberben, szóval végre átjutottam a holtponton :) Nagyon megnyugtató érzés volt reggel ezt látni, hogy még így is sikerült elérni ezt a változást már ezen a héten, hogy ugye most épp visszatartja a vizet a szervezetem :) A következő rövidtávú cél pedig az lenne, hogy április végéig meglegyen összességében a -10kiló...azt hiszem ez egy nagyon korrekt és reális cél, hogy két hét alatt olyan 1,5 -2 kilót fogyjak.... :)
Visszanézve ezt a jópár hónapot, nem is csodálom, hogy az eddigi próbálkozásaim kudarcba fulladtak....így hogy napról napra írtam, a gondolataimat az érzéseimet, folyamatosan jöttek elő a dolgok belőlem..annyira jöttek, hogy végre sikerült átlátni a helyzetemet...eddig hiába próbálkoztam edzéssel, konditeremmel, kajára figyeléssel...nem használt, mivel nem mentem bele a dolgok mélyébe....és az írás segít átgondolni és letisztázni a dolgokat, amik az emberben vannak, még akkor is, ha fél tőlük.....de továbbra is szembe megyek a félelmeimmel...ezekkel a félelmekkel meg főleg, mivel meghatároznak egy csomó mindent.....és ha megállok, akkor benne maradok ebben az egyedül vagyok, nem helyesen értékelem magam körben. Amitől viszont most már szívből meg akarok szabadulni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger