Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. április 29., vasárnap

...Eltüntek...

 " Sejti helyét a világ épületében, sejti és ismeri a halhatatlanokat, s bár sejti, hogy találkozhat önmagával fél; tud a tükörről, s bár ugyancsak ráférne már, hogy belepillantson, halálosan retteg tőle...." :)
Elég sokat gondolkoztam....miről...nyilván az "eltűnésről"....hm....szóval a kezdet ugyanaz.... valaki kezdeményez - tehát nyilván bejövök neki...aztán jön jön jön elő a személyiségem....ez hat hat hat....egyre jobban "megmakkannak" és olyan dolgokat hozok ki belőlük, olyan dolgokat mondanak el, amire rohadtul nem számítanak ...."Azért tetszem neked, mert tükör vagyok a számodra, a lelkem mélyén megértelek és válaszolok neked"....vagyis nem tőlem fosnak be, vagy menekülnek el, hanem saját maguktól...attól, hogy valakivel kurva hamar meg tudnak nyílni...és a "látszatbiztonságnak" annyi...ja...egyrészt engem sem ismernek annyira, hogy tudják nem élek vissza ezzel, de ez még a kisebbik gond....a másik, hogy annyira befosnak attól, hogy megkaphatnák azt, amire vágynak, hogy simán nem tudják kezelni...mert ahogy - mint mindegyiktől megtudom :S :) :D  nem igazán fordult még velük elő ilyen.....és egyik pillanatról a másikra a nagy "megvilágosodások" vagy kimondások után eltűnnek....van aki végleg, van aki x idő/ hatásszünet után összeszedi a bátorságát és kinyögi, hogy amúgy rohadtul igazam volt már akkor, és igen, csak egyszerűen megijedt az egésztől...attól, hogy jó lesz..és folytatta valami szarral...hm......na mindegy ezek után mit mondja erre...a kedvenc kérdésemet nyilván kicsit cinikusan...És jól vagy? Boldog vagy? ... :) Nem baj, minden jó valamire, ahogy mondani szoktam....végre rájöttem erre is...arra, hogy nem én vagyok a hunyó, csak  hozzám egy valóban felnőtt férfi kell...aki el tudja viselni, ha valaki tükröt tart....pusztán az érdeklődésével, a kérdéseivel, a reakcióival, azzal hogy figyel...és ezt visszafelé is szereti megkapni....:) amúgy lehiggadtam, mert továbbra is biztos vagyok benne, hogy hamarosan össze fogok találkozni vele, azzal a valakivel, aki végre tényleg boldog akar lenni és nem menekül vissza a felszínhez :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger