Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. április 22., vasárnap

-10

Egészen konkrétan ez volt ma az első élményem, hogy ráálltam a mérlegre és 0,2 kg választ el a -10kilótól :D :D :D őszintén szólva ezt már úgy élem meg, hogy megvan és nem választ már el engtem ettől semmi a világon....:) 
Szóval a legnehezebb részen túl vagyok, az első tíz kiló volt az, amit nyilván a legjobban utáltam.....és sürgettem, hogy legyek már túl rajta...mostantól már sokkal türelmesebben tudok hozzáállni az egészhez....hiszen már egy kézzel fogható eredményem van....nem egy "véletlen" leadott örüljünk két kilónak téma....uh nagyon boldog vagyok...:) És továbbra is lelkes, és kitartó....és boldog vagyok, hogy tavaly nyáron átkattant valami, hogy mást akarok, hogy változást akarok....mert ahogy tisztult le a kép, úgy kezd szépen lassan minden kialakulni most....
hm...mennyire nehéz volt a novemberi decemberi időszak...mekkora káosz volt benne, amikor már a régi dolgaimmal abszolút nem tudtam azonosulni, de még semmi nem volt kész az újból, mert rengeteg kimondatlan dolog volt még bennem..amikre korábban nem is gondoltam....és ha nem kezdem el a blogírást, lehet, hogy még sehol nem járnék.....nagyon valószínű, hogy tized ennyit sem sikerült volna előre jutnom....úristen mennyit bömbiztem te jó ég.....de megéltem az egészet.....és most már sokkal kellemesebb az irány....főleg így, hogy már megvan az irány, és már nem kell keresni, csak napról napra lépegetni egyet......:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger