Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2012. április 25., szerda

.

Azért ez jó kis parás időszak volt....biztos ezért nem tudtam aludni az elmúlt pár napban :) De úgy néz, hogy minden oki végre :) gyajjj :)
Tegnap este jól ki is dőltem úgy bealudtam 10körül mint akit leütöttek :) A 90naposból a 32 napnál járok...szóval még a 2/3-a hátra van és nagyon-nagyon bízom benne, hogy ugyanolyan ügyesen haladok majd előre mint eddig....tök jó , hogy napról napra egyre többen veszik észre a pozitív változást rajtam és dícséregtnek :) hát nagyon jó érzés....
És még van egy vonal, amivel kapcsolatban jó érzéseim vannak...nagyon jók....és nagyon szeretném, ha ez is ugyanilyen jó irányba folytatódna továbbra is.......próbálok nem türelmetlenkedni és nem parázni és nem kétkedni...a listámra gondolok....meg arra, hogy kértem...meg kell kapnom :)



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger