Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. október 1., szombat

.... :)

A spontaneitás nem egyenlő a hülyeséggel :) Valamiért éreztem, hogy ne ma menjek Nyiregyre hanem csak holnap....pedig ma két partyt is lemondtam mégis kikötöttem egyben...hm....és jó volt:) Örülök, hogy mentem, örülök, hogy hívtak...pozitív....És ami még az extra az estében, hogy egymás után kb 6-7 Törökországhoz kötődő zene szólt....fantasztikus volt....azt éreztem, hogy ott vagyok...imádtam ott lenni...a hangulatot...a pörgést...hogy mindenhol zene szól bárhova is mész, bármerre jársz...és ezt bármikor teszed.... hogy élet van...és hogy mást értek ott az élet alatt mint itt....biztos hogy 365 napon át sok lenne, de kiszabadulni az egyik legjobb hely ahol valaha jártam...vágyom vissza nagyon.... :)

1 megjegyzés:

  1. én is drágám, de mi már legalább tudjuk, hogy jövőre hova megyünk ;) örülök, hogy jó volt a party :D puszkó :*

    VálaszTörlés

Powered By Blogger