Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. október 3., hétfő

Cigi?

Folytatni kell a jó szokások felvétele, rossz szokások elhagyása projektet... :) Most úgy érzem ez is a cigizéssel kell, hogy összefüggjön...biztos nem véletlen ez a köhögős, hangszálgyulladásos betegség, illetve az, hogy ilyen nehezen múlik el...nyilván telibe is szarhatnám, és mondhatnám, hogy így-úgy ha nem cigiznék is ez lenne...de na...nem ámítom magam. 
Szóval amit eddig eldöntöttem ezzel kapcsolatban az két dolog volt, kihagyni a reggeli buszmegállós ill. a lefekvés előtti erkélyes cigit.... ez eddig egészen jól megy, szóval lehet új dolgokat kitűzni ...igazából bármivel előrébb vagyok, amivel kevesebbet cigizek... :)
A múlt héten, egészen konkrétan kedden, a legszarabb nap közepén  azt döntöttem el, hogy nem fogok többet idegből cigizni. Nem fogok azért rágyújtani, mert valaki behergelt, vagy ki akarok menekülni....nem, már épp' eleget ártok magamnak akkor is, ha mások baromsága miatt magamat húzom fel, nem fogom még azzal is tetézni, hogy még cigizni is kimegyek emiatt....hm...remélem ez is megvalósítható lesz számomra, mint a másik két döntés......imádnám...egyenesen büszke lennék magamra, ha tényleg csak akkor cigiznék végre, amikor cigizni akarok....mert továbbra is azt mondom, hogy én szeretek cigizni, de azt is tudom, hogy az esetek többségében viszont nem ez az ok.... Az a jó, amikor tényleg konkrétan arra vágyom  hogy rágyújtsak és nem egy pótcselekvés valami helyett, előtt, után...meg akarok szabadulni ettől a rossz szokástól...attól a résztől ami valóban csak egy hülye beidegződés. Nem akarok unalomból sem cigizni...vagy csak azért mert az adott szituációhoz azt kötöm, hogy rágyújtok.... És azt szeretném, hogy a folyamat végén elérjem, hogy valóban kordában tudom tartani ezt, az egészet, az ilyen "szokás" cigizést....pont én, aki semmiben nem szereti a szokásos, rutinszerű mindig ugyanolyan dolgokat....nehogy pont ebben ne tudjak már olyan irányba változni, ahova szeretnék. Nem akarok se olyan függő lenni, aki egyfeszt rágyújt, se olyan, aki soha nem teheti meg, hogy cigizik, mert egyből visszaszokik...na hát kiváncsi vagyok...minden esetre a döntés megvan :)

4 megjegyzés:

  1. :) majd segítek emlékezni ha behergelődve le akarnál csattogni rágyújtani :D

    VálaszTörlés
  2. Csak eszembe jutott! Kórházban voltam, és a doki minden nap cseszegetett a cigi miatt.Egyszer mondtam, hogy ha én leszoknék, meg is bolondulnék!
    Erre ő! Egyet mutasson, aki attól lett bolond, mert leszokott...hát, nem tudtam mondani, de nem is akarok első lenni a beigazolásban!:) Marad a cigi! De, amit írtál, valamennyit nekem sem ártana megfogadni...esetleg be is tartani!

    VálaszTörlés

Powered By Blogger