Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. október 10., hétfő

Okok?



Még jó, hogy a bömbizés mindig jót tesz...persze a hely meg a idő lehetne más is de na...még mindig jobb, mint amikor fojtogat, és azon erőlködsz, h lenyeld és persze annál nehezebb....... ma sem rosszabb semmi mint egy hete  - nem is jobb- valahogy mégis másképp' érzem magam... értelmetlen dolgok.... de mi számít? ha ezt meg ezt teszem, akkor ezt meg ezt kapom??? Vagy totál mindegy? Minden mindegy?? Egymásból következnek a dolgok? Vagy csak mi hisszük azt, hogy van a dolgoknak "oka"....közben meg csak pörög valahol a világban egy rohadt nagy rulett kerék és mikor mit dob neked...te meg felnőtt ember vagy ugye dolgozd fel, hogy attól, hogy azt hiszed ez után ez jön, az még egyáltalán nem biztos... ne legyél naiv....áááááááááá nem tudom.... vagy én látom most nagyon sötéten a dolgokat, vagy tényleg sötétek is.... és megint az örök kérdés....a világ a fura? én? vagy semmi csak a hangulat..... :/  Gáz nem gáz, menekülhetnékem van.... el innen, de jó messzire és jó sok időre, mert ez, ami itt van lehúz, és érzem, hogy fáradok, és ilyenkor nem is hasonlítok arra, aki valójában vagyok... ennek az énnek ami most van, semmi köze ahhoz, aki valójában én vagyok... vigyorogni akarok, örülni, nem akarom azt érezni, hogy nem jöhet ki belőlem, ami bennem van................... "bölcs vagyok"...hm...mikor igen, mikor nem.... a lényeg, hogy szart se érek vele....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger