Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. október 26., szerda

Pukk

Remélem, hogy megpróbálsz boldog lenni, és nem csak azt az életet élni, amit a saját korlátaid engednek neked - így sikerült ma elbúcsúzni valakitől, aki ugyan ma már nem számít, de volt idő, amikor láttam benne fantáziát. Furcsa érzés volt utána az, hogy valamit megint lezárás nélkül kell lezártnak tekinteni....Kimondás nélkül...megbeszélés nélkül....Nem szeretem az ilyen helyzeteket, de azt hiszem már elég jól kezelem....hm...ma már röpke egy óra pörgés, gondolkozás elég volt.... régen ez napokig vagy még tovább tartott ---vagy ugye a kedvenc újra és újra kezdődött ;) - hejj de jó--- hát ezért próbáltam egy kicsit más szemszögből nézni ma a dolgokat, ahol arra próbáltam rájönni, van e valami bennem, ami miatt sokszor kapom a lelkes kezdet után ezt a fajta menekülő eltűnést, ahogy anno ez a valami abbamaradt.... amire rájöttem, arra a jövőben megpróbálok figyelni, tanulni azokból a dolgokból, amikben talán én tudok változtatni....hát ennyit erről...tökéletesen kipukkant a lufi :) - bár lehet nem véletlen a délutáni migrén sem?? :)

2 megjegyzés:

Powered By Blogger