Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. október 19., szerda

Hűha

Na hát azt újfent megállapítottam, hogy rohadt nagy hatást tudok gyakorolni az emberekre...így vagy úgy, de hál istennek nem vagyok semleges :D és konkrétan röhögőrohamot kaptam 5 perccel ezelőtt egy megvilágosodástól....nem semmi...ami engem már rég nem érdekel, azzal még valaki foglalkozik vagy zavarja vagy a franc se tudja hogy mi van, de hogy nem vagyok egy felejthető valaki az száz....vicces.... és annak ellenére, hogy a konkrét dolog nem érdekel, mert ahogy délután írtam, pont a nem fontos dobozba tartozó emberek táborát erősíti, maga ez a ki nem mondott vélemény rólam azért mégiscsak egy pozitív visszajelzés nekem. És visszajelzés arról is, hogy akármi van, mondhat bárki bármit, amit érzek, hogy mi hogy van még akkor is ha nem tudom kézzelfogható dolgokkal alátámasztani, az igenis úgy van. 
Szóval ezért örülök. Mert nem tudom hanyadjára ebben az életben eltelik x idő és kapok egy visszaigazolást arról, hogy igen, teljesen jól láttam a dolgokat akkor is, amikor nem tudtam konkrét tényekkel alátámasztani, azt amit mondok...csak gondolatokkal, megérzésekkel....és valahogy ez is mindig így van...
Van valami...ami számít, amiről gondolok valamit...arról az a valaki, vagy bárki a környezetemből, vagy akár az egész világ homlokegyenest mást állít....és én érzem, hogy nem úgy van...aztán telik az idő....nekem már rég eszem ágában sincs az egész dolog, és akkor jön valami helyzet, ami miatt visszaemlékszem dolgokra, és jön a nagy fehér felírat, hogy igen Norcsika, nem vagy hülye, mondhatott bárki bármit, jól érezted.....hát ennyi...lehet, hogy meggondolatlan vagyok néha, lehet, hogy túl konkrét, lehet hogy hamar kimondom a dolgokat, sok minden lehet....ja...de ezek szerint nekem elég hamar - túl hamar - letisztulnak, összeállnak a dolgok...vagy még jobban kifejezné az a szó, hogy összeérződnek.... hm.. hamarabb összeáll bennem, és nekem már rég egyértelmű, amikor még a másik csak kapisgál...vagy még a kapisgálástól is fél....,....szóval próbálok ezentúl is mindig erre gondolni, és nem érveket vagy ellenérveket keresni valamivel kapcsolatban....totál fölösleges...minek?....szerencsére úgyis érzem....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger