Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. október 10., hétfő

Elmúlik

..ez is csak egy pillanat az időben...elmúlik...itt nyílt ki az újság...és ugyanezt mondta az előbb apa is.. :) szóval lehet benne valami..most nagyon szar....utáltam ezt a napot...a kétségbeesés jött elő folyton belőlem, állandóan.... ma valahogy minden rossz...és ez az egy vigasztal, hogy egyik nap ilyen a másik olyan, és ettől igazán csak jobb lehet... tényleg minden területen azt érzem, hogy káosz van... feje tetejére kell állítani mindent....mert ez így nem jó...változás, változás, változás.....néha azt érzem, hogy nem tudnak olyan gyorsan változni a dolgok, ahogy én szeretném....nagyon nehéz ez, mikor te már előrébb jársz, de a dolgok meg le vannak maradva és csak kullognak mögötted, te meg megállsz és vársz, hogy ó bakker hát sose érsz már utol, sose leszek én ugyanott mint az, amit szeretnék???? Valaki mindig lemarad? Vagy elsuhan? Vagy eltűnik? Vagy.....sürgetés...türelem....hm....ezek szerint a változást sem lehet sürgetni...annak is megvan a saját kis tempója és verhetem én magamat, minden hiába, egy csöppet nem kapom meg hamarabb, mint ahogy annak eljött az ideje....de nagyon bízom benne, hogy lesz olyan, amikor itt az ideje....és addig is remélem, hogy a holnap már jóval pozitívabb lesz, és nem azt fogom érezni, hogy én ezt így nem akarom.

2 megjegyzés:

Powered By Blogger