Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. október 21., péntek

hely

Rengeteg ruhám van....rengeteg ruhám van, amit át kell néznem, rendbe kell raknom, ki kell szelektálnom, át kell alakíttatnom vagy ami olyan, tovább kell adnom....hosszú program...este kezdtem el és ...hu hát szerintem rá fog menni a hétvége....de muszáj...Ez is hozzátartozik a változáshoz...Nem elég a tudatossággal kívül belül magamra fordított figyelem... a környezetnek, a lakásomnak mindennek azt kell mutatnia -és szintén tudatosítania bennem, amit akarok. Ami a valós célom, amihez minden más csak eszköz. Az nem elég, hogy időnként rendbe rakom az egész lakást, ezeket a dolgokat is át kell nézni...és helyre rakni...hm...minden mindennel összefügg...helyet kell csinálni...ha helyet akarok valakinek az életemben, akkor fizikailag is meg kell valósítanom azt, hogy legyen nálam hely....ez is mennyire érdekes dolog...valóssá kell hogy váljon, márpedig azáltal válik valóssá, hogy megcsinálom. Ha megcsinálom, és lesz hely, akkor valóban tettem megint egy lépést, amivel előrébb jutok ahhoz, amit szeretnék....Mert ugye megint, ugyanaz mint a nyitottság, hiába mondod te magadra hogy nyitott vagy, ha mindig ugyanazt csinálod, vagy mindig ugyanazt várod.....ez pont ugyanaz a helyzet...Hiába mondod te h jöhet a tuti az életedbe...csinálni kell neki helyet, minden szinten agyban, lélekben és fizikálisan is...
Megint érdekes érzés volt tegnap körbenézni a tömegen, vagyis inkább belenézni, meg felfogni, hogy mi az. És tegnap megint rájöttem valamire. A munkánál az csak egy dolog, hogy unom. De ez még nem kéne, hogy minden nap azt az érzést váltsa ki belőlem, hogy nem akarok ott lenni. Más az alapprobléma... Régen túlvagyok azon, amit ebben a tömegben látok.... Olyanok, mint akik megrekedtek valami egyetemista szinten.... nem is érzem azt, hogy felnőtt emberek között vagyok, ezért nem találom ott a helyem, ezért hergelnek, ezért érzem a kívülállóságot, hogy ez egy vicc és hogy mi a francot keresek én itt :S - ó istenem...nekem erre semmi szükségem a világon. Persze a nyitottság miatt mentem el, de tényleg szörnyen semmi közöm nem volt ahhoz az egészhez, ami ott volt....
Nekem más jelenti a szabadidőt, más a szórakozást, más a hangulatot, más az élményt, más az ingert, más azt a piát, amit szívesen iszok......
Elég tág kategória ez a "más", viszont az agyamban már kezd konkrétan letisztulni, hogy mit takar :) még a végén leírom :D

4 megjegyzés:

  1. úúúúúgy legyen :D te helycsinálós :*

    VálaszTörlés
  2. ... :)hát igen, mindig kitalálok valamit...még a végén tényleg jó lesz :D

    VálaszTörlés
  3. Ahogy olvastalak, kedvet kaptam, hogy egy hasonló, apró változást, lépést tegyek magam körül.....sajnos, semmi kedvem, így energiám sincs hozzá!:(((
    Így, egyelőre, maradtam "helytelen"!:))

    VálaszTörlés
  4. Hát az biztos, hogy nem kevés időt kell rászánni....én péntek este kezdtem de még mindig rengeteg van hátra.... :) :) viszont nagyon jó érzés :)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger