Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. október 11., kedd

+

A hangulatok, a napok, az érzések változnak... és ez így szép és így normális, viszont minden valamiért van,  mindenben van pozitívum, amit meg kell látni... a tegnapi napban is volt. Több dolog is. 
Az egyik, hogy láttam, mennyi olyan ember van körülöttem, akinek számítok, aki figyel rám. Ezeket a dolgokat alapban is tudja az ember, viszont ilyenkor még inkább előjön...talán ez volt a legnagyobb pozitívum a tegnapban :) Pozitív volt az is, hogy este gyakoroltam megint az elengedést...tudatosítottam az adott nap problémáit, frusztrációit, és tegnap nem csak virtuálisan engedtem el őket, hanem ... Jujika hozott lufikat, felfújtuk őket, aztán feküdtünk az ágyban a lufik között...és eljött a problémák megfogalmazásának, elfogadásának és elengedésének az ideje...amelyik problémánál sikerültek ezek a dolgok,  ott kipukkant a lufi :) - ami igazán megnyugtató érzés, pont olyan mint a kavicsok dobálása a tengerbe annó.... 
Pozitív volt a tegnapi napban, hogy azáltal, hogy beszéltem a problémákról, lehet, hogy van olyan miért, amire kaptam választ :) És pozitív az is, hogy tudom, nem véletlen, hogy ez a hangulat már megint tizedike környékén kapott el :D - és ugye ezt is tudom már az adott nap tudatosítani magamban :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger