Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. október 12., szerda

Csillog - de minek

Az járt ma az eszemben, hogy mitől van az, hogy egyes embereknek van ízlése, másoknak nincs? Mitől vágja az ember, hogy mi mihez illik? Színben? Anyagban? Stílusban? Úgy általában mitől lesz egy megjelenés, szép, hiteles, mutatós, kellemes, és mitől lesz egy szerencsétlen gagyi.... És körbenéztem mindenféle oldalakon a neten .... és körbenéztem magam körül az embereken... és néha nagyon félelmetes az egész... ugyanazokat a szavakat beírva a gugliba az orosz oldalakon csodaszép ruhákat, cipőket, kiegészítőket, NŐket és FÉRFIakat látok, míg ha mindezt magyarul írom be, akkor kapok így-úgy csillogó stílustalan nem is ruhákat hanem ilyen rémségeket....nem értem...az üzletekben is sokszor az a helyzet, hogy szinte kutatni kell a letisztult cuccok után. Hm...és nem tudom, hogy azért, mert az üzletvezetők látják rosszul a dolgokat, és nem megfelelő dolgokat rendelnek be, vagy pedig az a baj, hogy az emberek nagy százalékának sajnos nem erre van igénye...pedig nem drágább vagy olcsóbb egyik sem a másiknál, pusztán itt valahogy az emberek nagy része mégis arra kattan ami a nem jó értelemben TÚL kategóriás, túl fényes, túl szoros, túl csillogós, túl feltünő....hm...és tuti ez is valami komplexusból adódik, hogy valaki azt hiszi, attól fogják észrevenni, hogy valami fénylik rajta...mert ezek szerint nincs belső csillogás, kell valami külső gagyi szar kavics, ami fénylik, mert belül nincs semmi...és ezt kompenzálni kell valami külső fénnyel...csak sajnos az ilyen fajta külső fénynél még a sötétség is sokkal jobb lenne....jajjajj van baj néha ha körbenézünk magunkon.... :)

3 megjegyzés:

  1. Az ellentéte is igaz! Én azt gondolom, hogy van ízlésem, hiszen észreveszem a szépet, a csinosat. Csak amikor magamra húzom, jövök rá, hogy nem az én világom, rajtam nem úgy áll, vagy nem nekem való. Addig szortírozok, amíg marad a szürkén láthatatlan....Ha néha, hagyom hogy lányom az ő ízlése szerint öltöztessen fel, és kívülről jön is a pozitív jelzés, azt is kétkedve fogadom, és amint lehet, visszaveszem a szürke, feltűnésmentes öltözetem, amiben valóban el tudok tűnni a tömegben!
    Nem is nagyon vonzom a tekinteteket!:))

    VálaszTörlés
  2. Igen valahogy az lenne a lényeg, hogy mindenki a saját egyéniségéhez próbálná megtalálni azt a stílust, amiben jól érzi magát, ami kifejezi a hangulatát, összhangban van vele...és ideális esetben nem lenne sem ilyen sem olyan frusztráció az ok, hogy túl visszafogottat, vagy túl csicsásat vegyen fel valaki...
    Téged hogyhogy nem motiválnak a pozitív visszajelzések? Miért szeretnél annyira eltűnni a tömegben?

    VálaszTörlés
  3. Az önbizalom hiány szerintem, mert, ha magamat nem látom szépnek, csinosnak, kizártnak gondolom, hohy őszinte, aki dicsér:(((
    nem emlékszem, hogy valaha azt gondoltam volna (vagy nagyon ritkán!), hogy hú, most tényleg tutin nézek ki, és mosolyogva, elégedetten fogadtam volna a jelzéseket.

    VálaszTörlés

Powered By Blogger