Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. október 26., szerda

nem/igen



Hogy mit akarok és mit nem.....Olyan mintha előbb az tisztulna le, hogy mit nem .... pedig elvileg azt kéne tudnom, hogy mire vágyok....de hátha egymásból következik a kettő....
Szóval mit nem akarok....nem akarok unalmas munkát....nem akarok ingerszegény napokat....nem akarok kalitkában ülni, és nem akarom hogy ez legyen még x idő múlva is....nem akarok csodaházat, nem akarok csodakocsit, nem akarok fölösleges dolgokat magam köré. Nem akarok szimbólumokat, nem akarom, hogy azért mert valaki azt hiszi, hogy ez vagy az ezt jelenti, nekem is az alapján kelljen élnem. Nem kell a körítés. Nem érdekel.
Nem tudom mennyire vannak irreális álmaim....
Két dolgot szeretnék. Valakit, akivel boldog vagyok, és utazni, amennyit lehet....minél több helyet felfedezni.  Tudjam azt, hogy megvehetem magamnak csodakocsit, de mégis mondjuk egy biciklit veszek mert az tesz boldoggá, vagy mégis inkább felmegyek egy hegytetőre és pillogok a fákra.... Szeretnék egy olyan munkát, ami a világ különböző pontjaira való utazással jár, vagy egy olyan munkát, aminek a fizetéséből megvalósíthatom ezt. Nekem csak ingerek és élmények kellenek. Nem tárgyak. Ezáltal alakulok én, és leszek még a mostaninál is nyitottabb és elfogadóbb mindennel.  És kell valaki, aki hasonlóan gondolkozik mint én. Akit nem torzított el az általános felfogás a világban. Kell valaki, akivel harmóniában lehet megvalósítani az életet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger