Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. október 8., szombat

Visszatalál


Visszagondolva az elmúlt 2-3 hétre mondhatom magamra, hogy kicsit "elkanászosodtam"...minden tekintetben. De pár órája eldöntöttem, hogy visszatérek az azelőtti, jó irányba vezető útra...és végre meg is csináltam valamit, amit már két hete húzok halasztok :) és most nagyon örülök, büszke vagyok magamra.... :) mert nyilván ne nyígjon a nagy szarért senki, hogy ez vagy az nem jó, ha nem tesz ellene. Na szóval újból a tetteket állítom a központba és nem a gondolkozást :D mert az sokkal kézzelfoghatóbb..... hm hogy ezt is miért húztam ilyen sokáig, ha röpke 2 óra alatt kész lett?? Komolyan néha nem értem magamat, azt gondolnám, hogy nem vagyok egy lusta ember, de valamiért mindent az utolsó pillanatra hagyok és ez így van, amióta az eszemet tudom.... de most kaptam egy olyan motivációt, hogy úgy éreztem fel kell végre megint pörgetnem magam...márpedig ha egy területen pörög az ember fog a többin is, szóval mostantól megint intenzívebb lesz a mozgás és a kajára odafigyelés is :) tényleg kezdenek körvonalazódni a célok..... hm...már csak egy dolog zavar... de lehet, hogy ez sem kéne, hogy zavarjon, hanem ezt is úgy kell felfogni, hogy idő mármint nyereségként felfogni való idő...ami valamire biztos jó...na majd meglátjuk, minden esetre egy szinte minden szempontból sikeres napot zártam :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger