Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. október 25., kedd

Változtatások tömkelege :)

Ahogy haladok előre az úton  - már több mint három hónapja ;) - hétről hétre érzem, hogy a változás mennyire rengeteg területre hat, akkor ha engedjük. Én eldöntöttem, korlátok nélkül engedem a pozitív változásokat az életembe, cenzúrázatlanul, ahogy írtam. És egyre csak jönnek, csak jönnek és jönnek az újabbnál újabb dolgok, amiken azt érzem, egyre közelebb visznek a célomhoz.
Kezdetben csak a külsőmben zavaró változások voltak, amiken elkezdtem változtatni. Nem diétával, hanem tudatos életmódváltással. Még egészségesebb táplálkozással, a fölösleges kalóriák minimalizálásával. Rátaláltam egy olyan mozgásformára, amit élvezek. Ezen felül nyitott vagyok olyan dolgokra is, amik bár első pillanatra távol állnak tőlem, mégis tudom, hogy hasznosak. 
Aztán jöttek azok a változások, amik kicsi dolgok, de a napi életem részévé váltak. A reggeli sétálás, a kevesebb cigizés, a lépcsőzés. 
Jött az, hogy tudatosan figyeljem az embereket, ingereket magam körül. Aztán jöttek a könyvek, újságok, cikkek, amik mind mind a belső harmónia megtalálását segítik elő....és mind igazából keresés nélkül jött... nem azért mert kitaláltam, hanem azért mert engedtem, hogy jöjjön...úgy ahogy annak jönnie kell.. :)
Aztán pár hete jött az ötlet, hogy kirámolom a konyhát, és nem csak úgy kitakarítok, hanem az összes fölösleges dolgot kihajigálom....nagyon boldog érzésem volt tőle....és most múlt héten pedig eljött az is, hogy igen helyre van szükségem....nekem és a célomnak :) Így már a régi nem használt, nem tetsző, múlthoz kötő ruháktól is sikerült megszabadulnom...és mi jöhet  még :)
Teljesen véletlenül elkezdtem tegnap feng shuis oldalakat olvasni. Az egyiken egy nagyon nekem tetsző mondatra találtam arról, hogy mi is a rend.... :-) A rend nem élére hajtogatott dolgokat takar, hanem azt, hogy csak kétféle tárgyakkal, bútorokkal, dolgokkal veszed magad körbe, vagy olyannal amit rendszeresen használsz, vagy amihez kellemes emlékek kötnek :) Ennek ismeretében pedig úgy érzem lesz még jópár dolog, amitől megszabadulok majd :)...és kíváncsian várom, melyik területen jöhet még a VÁLTOZÁS :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger