Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. november 3., csütörtök

:/

Újabb dolog, amin változtatni szeretnék....utálom, amikor elhatalmasodik rajtam egy érzés, és azáltal, hogy valami frusztrál, mindent támadásnak veszek....és beleélem magam ebbe és viszont támadok, vagy legalábbis megbántok olyan embereket, akiket alapjáraton soha nem szeretnék. Azokat, aki jól ismerik a problémáim, akik ráadásul segíteni is szoktak, és ha ők nem lennének tényleg elviselhetetlen lenne ez az egész, ami frusztrálttá tesz...szóval tényleg változtatni akarok ezen. Nem fogok a rohadt gumilabda miatti elegem van érzésből adódóan megbántani olyanokat, akiket szeretek... megpróbálom asszertívan kommunikálni akkor is ha valami nem esik jól, és nem egy támadásnak venni....hm.... és tudom jól, hogy ez mindig így volt/van...ha valami bajom van, kibukik valaki olyannál, akinek semmi köze az alapproblémához...de jófej vagyok :D ilyenkor egy igazi főnyeremény... na mindegy nem akarom magam forgatni ezen tovább. Tudatosítottam, hogy mi a baj, és figyelek erre a jövőben. És ezáltal egy újabb megerősítést kaptam arra, hogy nekem ettől az egésztől meg kell szabadulnom - ami a frusztrációt okozza - , ha nem akarom ezt rossz érzést sűrűn átélni......

1 megjegyzés:

  1. A mindent támadásnak veszek, az stimmel, de én megsértődöm, de nagyon, ! Ez sem jobb, mert a másik nem érzi, hogy bántott volna, én várom a kiengesztelést, ő várja a tovább lépést...és egy helyben topogunk...vagy rossz esetben, lassan távolodunk!
    A lényeg, hogy csak én szenvedek..:)))

    VálaszTörlés

Powered By Blogger