Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. november 21., hétfő

Vonzás újfent... :D

Szóval.....választ kapsz a kérdésekre, megkapod, amit akarsz ha valóban akarod vagy kell neked, akkor, amikor itt az ideje...ugye volt már így könyvvel, vagy egyszerűen csak egy infóval, hogy érdekelt, de nem különösebben néztem utána, rá egy-két hétre mégis megkaptam a könyvet keresés nélkül, a választ a kérdésemre az infó kutatása nélkül...és ma megint valami hasonló dolog történt...
Ahhoz képest, hogy év végi zárós túlórázós káosz időszak van már három-négy hete, tegnap este pont mondtam Jujinak, hogy most nincs semmi bajom azzal, hogy menni kell holnap dolgozni, hogy most valahogy máshogy állok az egészhez....így is volt, bejöttem reggel aztán jött délelött egy cigi Annával, aki lelkesen kérdezte, hogy ugye zumba holnap mert hogy csütörtökön ö nem tud jönni mert Pesten lesz. Mondom ok, mi célból? Hát hogy training..na de milyen erre ő valami pénzügyi...ó mondom hogy én is ezen gondolkozom vagy két hónapja hogy valami pénzügyi vonalon kéne valami képzés, még ilyen cégek honlapján is voltam, meg hogy mennyire ebbe az irányba motiváltak a hétvégi osztálytalálkozón jelenleg kontrollingosként dolgozó volt osztálytársak...és hogy ugye megint mennyire intenzíven akarom. Mondja Anna, hogy átküldi a cuccot, á mondom én nem ilyen belsős trainingre vágyom hanem rendes külsősre, hogy lássam engem ez valóban érdekelne e, tudnám e tanulni, vagy csak így lelkesít, na meg az ingerek miatt is...erre következő infó, hogy külsős a cég, ráadásul az, akit én a két hónappal ezelőtti guglizásom alapján a legéletszerűbbnek ítéltem, ahol a tanfolyamokat néztem.....
...megkaptam az infókat....most csütörtök illetve jövő hét csütörtök....remek....a jelentkezési határidő nov. 16, hosszú engedélyezési folyamat....hm... mégse volt semmi olyan érzésem, hogy ne próbáljam meg....hát elkezdtem leokéztatni a tanfolyamot na meg kontaktáltam a trainingcéget, hogy mi a helyzet utólagos jelentkezésnél, van e, hogy megy, ha nem mikor van a következő stb... Aztán egy óra múlva kb kiderült, hogy részükről mehet....jejeje...akkor már csak azt kellett elérni, hogy ez a training minél hamarabb felkerüljön a többi közé, hogy lehessen rá jelentkezni hivatalosan is és ugye elindulhasson a pörgés a sokemeletnyi engedélyezéssel.....és már nagyon kicsi van hátra a prozessből....és én nagyon boldog vagyok most...
több okból is...egyrészt érdekel ez az egész úgy általában -ami mindenképp' jó mert ettől az egy tanfolyamtól függetlenül már biztosan tudom, hogy ezzel a vonallal valamit kezdenem kell. Másrészt nagyon örülök, hogy itt is van olyan, ami engem is érdekel, úgy igazán belülről, itt is...nem csak máshol....harmadrészt nagy valószínűséggel már most összejön, de ha nem, akkor megyek a következőre, tehát lett egy olyan konkrét célom, ami a mostani munkámmal függ össze és abban egy előrelépés, egy használható tudás. Negyedrészt örülök, hogy látom, hogy ha van belső motivációm, iszonyat gyorsan és proaktívan elintézek bármit. Még akkor is, ha e-mailek tömkelege áraszt el vagy még tovább kell bennmaradnom, mint mostanában úgy általában :) Ötödrészt nagyon jó érzés, hogy semmilyen ellenállásba nem ütköztem. Innentől viszont már nem rajtam múlik. Nagyon régen éreztem ezt a fajta örömöt, amikor megint olyan érzésesem van, hogy valami érdekel nagyon. Régóta. Benned van. De nem feszülsz meg érte, és akkor hirtelen ott van az irány....ez lenne a vonzás törvénye...hogy tényleg eléd kerül, ha akarod és abban az életszakaszban vagy, amikor ez előrébb visz? Bízom benne. Mert ha ez a fajta nyitottság és vonzás itt működik, akkor működik más helyzetekben, más dolgokban is.........ugye?  :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger