Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. november 11., péntek

szabadság :)

Iszonyat kifejező ez a magyar nyelv...:) erre jöttem rá a sétálás közben.....szabadságon vagyok....mivel én is úgy használom, hogy szabin nem különösebben szoktam belegondolni, hogy mit is takar ez...pedig bele kell :) és akkor még annál is jobban érzi magát az ember mint alapban :) Szabad vagyok.... azt és úgy csinálom, ahogy nekem jó, kötöttségek korlátok nélkül.... magamtól kelek, nem egy telefonhangra muszájból... rám süt a napocska, kint vagyok, nem vagyok bezárva egy üvegkalitkába...szabad vagyok...van fény, lehet menni ki....menni futni...reggel...amikor a világ dolgozik és nem szabad...:) aztán lehet, lehet lefáradni, lépcsőzni, relax fürdeni aztán menni tovább utamra, ahogy tetszik :) szabadon úgy felöltözni, ahogy belülről jön, nem úgy, ami valami helyzetnek megfelelő...csak szabadon, ahogy az ember érzi....lehet vigyorogni bele a világba,  lehet idegen arcokat látni.... lehet...igazából bármit lehet, amihez az embernek kedve van....lehet bömbölő zene mellet írni a blogot, mert ugye nincs este nem kell tekintettel lenni senkire...lehet...:) lehet, mindent, ami feltölti az embert....szóval ez van ma...:) és lesz még máskor is....az energetizáló szabadság :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger