Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. november 22., kedd

Figyelni

Valami van az iránnyal....nem vettem észre különösebb kilengést magamon, de lehet, hogy van mégis valami mivel a mérőeszköz 3,5 kilóval többet mutat...ami nem jó... nem fogok elkeseredni, vagy ilyesmi, mert szerintem időben észrevettem, hogy valamire figyelni kell. Talán így hogy szarabb az idő kevesebbet mászkálok a kajázásra ennek ellenére nem fordítok extra energiát, lehet hogy csak ennyi az oka ennek. 
Szóval a lényeg, hogy úgy érzem innen még mindig egyszerűbb visszafordulni és még tudatosabban figyelni, mint elkeseredni és azt mondani, hogy ó ne már én ezt nem akarom és abbahagyni az egészet...igazából eszembe sem jutott.. :) :)
Lehet, hogy volt olyan mostanában, amikor nem csak akkor ettem, ha éhes vagyok...hm igazából simán elképzelhető, mivel otthon vagyok sötét van nincs inger és így lehet, hogy fel sem tűnt? Nem tudom. Viszont ezek szerint ebben a téli időszakban újra el kell kezdenem felírni a dolgokat, ahhoz hogy újfent fogyjak :) Még jó, hogy most már ezt nem kitalálnom kell mint módszert, csak használni :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger