Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. november 8., kedd

"és a Nap sütött tovább"

Szóval... ami egyértelmű.. .tökéletes káosz van bennem. És ez azért olyan biztos, mert amiket csinálok/tam azt a mai nap folyamán épp' tönkretenni próbálom.. Persze szerencsére egy nap alatt nem lehet három négy hónapot semmissé tenni, de ez a mai nap egy igen jó példa arra, hogy miért is lehet az, ha nincs változás egyes emberek életében.... - én továbbra sem akarok közéjük tartozni.
Kezdem. Akarom a változást. Vágyok rá. Teszek érte. Próbálom az agyamban tudatosítani, hogy ehhez idő kell, hogy eredménye legyen, és ha figyelek és hiszem és teszem, akkor jó lesz. ..Gondolom ezt úgy általában. De igazából türelmetlen vagyok. Sürgetném...nem bírom kivárni, hogy a változtatások eredményét a változást mikor kapom meg. És mivel a türelmetlenséget mint olyat valamiért nem sikerül belufiznom frusztrált leszek...Vagyok... és ma például teljesen tudatosan elkezdtem rombolni ezt az egészet... nem mentem zumbára, konkrétan ettem egy csomót... három sütit sikerült ma megennem.... és nem azért mert vágytam rá.....hanem ellenállásból....méregből, elegem van érzésből....hogy mi a szarért csináljak valamit másképp ha tök mindegy mert nem változik semmi??? ....És a szépen rendbe rakott lakásból ma este csináltam egy az agyamhoz illő őskáoszt.........:(.....Az előbb körbenéztem. Félelmetes. Félelmetes, hogy mire vagyok képes egy nap jobban mondva egy este alatt, félelmetes hogy mennyire végletesen el tudom veszteni a hitemet. 
Szar.
És aztán hirtelen egy valaminek el kezdtem örülni. Akárhogy is szarul éreztem ma magam, mégis ez az egész nap bizonyítja a legjobban, hogy kurva sok változás történt bennem.......ha ezt a fajta rombolást, amit ma véghez vittem a nap végére már sikerült felismernem, akkor valóban nagyon jó úton járok....mert akkor ez már egy valósan elért változás, hogy nem esek hosszú időre önsajnálatba. NEM. Hanem veszek egy relax fürdőt, aztán pedig igenis felrakom a neoprén övet és helyre rakom, amit ma szétbarmoltam.....
És ha ez megtörtént kipukkasztok egy kettőt abból a három felfújt lufiból....Lesz időm átgondolni, hogy mit akarok elengedni...és milyen gondolatsorral....egy biztos, a türelmetlenségnek benne kell lennie :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger