Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. november 6., vasárnap

Homály

Ezek szerint még mindig sok dolog kavarog bennem, ugyanis megint szinte az egész hétvégén pakoltam, takarítottam....tök sok helyre akartam menni, ahhoz képest.... valamiért mégis azt éreztem, hogy ezt kell végre befejeznem....hm már a harmadik hétvége, de talán már azt mondhatom, hogy olyan 90%-on állok...hát....pedig ez csak 44nm..... érdekes.... most legalább nem marad ki semmi az biztos :)  
Viszont lassan eljöhetne már a letisztulás fázis.....  rendet akarok az agyamban, a gondolataimban. ... minden felszínre kell hogy jöjjön, hogy végre egyértelműek legyenek már a dolgok.... Vajon csak én vagyok ilyen? Vagy más is érzi úgy, hogy itt van az élete, és vannak támpontok, amit akar, vannak célnak mondható valamik, de valahogy mégis olyan ködös az egész....tényleg olyan mint valami hegy teteje, hogy van ott valami, de hogy mi....áá nem tudom....nem tudom, nem tudom.......

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger