Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. november 29., kedd

Kéne már aludni.....

Fantasztikus ez a nem alvás....be van dagadva a szemem....reggel kínomban már röhögő rohamom volt az egésztől... mit kell vajon még kitalálni, hogy végre kipihenjem magam, mert ez a két-három óra alvás/éjszaka nagyon nem adja..... és most már nappal is feszült vagyok az egésztől.....és még minidig nem tudom mi a célravezető...ha valami külső okra lenne visszavezethető, akkor biztos simán meg lehetne oldani...nem tudom...mivel próbálkozzak még...párásító, 5perc telibe szellőztetés közvetlenül lefekvés előtt....még ez marad mára mint ötlet..na megyek ma zumbázni, hátha a fizikai lefáradás kiűzi az agyit...persze ha ki nem dőlök közben :) nem tudom..... tegnap este olyan tuti relax habfürdöt vettem olvasgattam szigorúan limlomot a kádban, szólt a chill tényleg tökre belazultam, megittam a relax teát és be is aludtam már fél 11-re....ennek örömére már 0:45kor felkeltem nem csak háromkor jeeeee :D és onnantól nem alvás.....csak a feszült forgolódás, hogy mi van már elegem van már.....és nem konkrétumon forgok, csak általában a két tényezőn.....hogy hogy kéne megszabadulnom ettől.....nem tudom :( de kíííísz vagyok már :)

2 megjegyzés:

  1. A buksid is ilyen amúgy, mint ez a szmájli a képen :) ;) Cukikám :* <3

    VálaszTörlés
  2. :) egen már nem birom torzulás nélkül

    VálaszTörlés

Powered By Blogger