Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. november 1., kedd

Haladni előre..

Mire is jó ez a blogírás....nagyon sok mindenre...letisztulnak a dolgok, szembenézek magammal... nem csak titokban, nem sumákolva, hanem nyíltan...követhetően.... igen, komolyan mondom tök nagy lelkierő meg kitartás kell ahhoz, hogy az ember felfedezze magában azokat a dolgokat, amiken változtatni akar, aztán pedig ahhoz, hogy ezeket sikerüljön is megvalósítani...és igen időnként elakadunk... én legalábbis igen. Időnként azt érzem, hogy nem haladok...pedig ugyanakkor tudom, hogy ez nem így van.... csak mivel most szinte tényleg az életem összes területére kihat ez az önfigyelő állapot, mikor melyik rész kerül látványosabban előtérbe..
Például az elmúlt egy hónapban a befelé figyelés volt az abszolut központban...az hogy itt miben kell változtatnom... Megtanultam, hogy a cigit ne pótszerként használjam (ideg, unalom, megszokás)....igen most valahogy ezek mentek....rendet raktam a lakásban, a ruháim között, a papíroknál, a konyhaszekrényben....a külső környezetemben....lettek újabb virágaim... szóval nagyon jól tudom, hogy az életem legtöbb területén hasznosan és előremutatóan telt el az október is, egyedül a súlyom stagnált:)
De mivel ma új hónap kezdődik ezt most újfent a külsőmre szeretném intenzíven fordítani. Holnaptól újra írni fogom, hogy mit eszek, iszok, mert az elmúlt hónapban ez most kimaradt. Nem baj ezek szerint ez a hónap másra kellett. És tudom, hogy volt haszna. Ha visszanézem - csak blogszinten - hogy miket éltem meg, teljesen biztos vagyok benne, hogy előrébb vagyok. Nagyon sok dologra rájöttem magammal kapcsolatban, jó pár dolgot elengedtem. És persze jártam én ugyanúgy zumbázni, gyalogoltam reggelente de tudom, hogy ezekből most kimaradt a tudatosság, inkább most olyan jó szokás szinten működtek.. :) És ugye pont ez lenne a lényeg. Tehát most visszatérek a tudatos étkezés, tudatos mozgás projekthez :) Mert akarom a változást a mérőeszközön is :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger