Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. november 17., csütörtök

további kérdések

Fúú...nem tudom meddig tart még ez az intenzív agyalás, amitől azt érzem szétpukkan a fejem...nem tudom hány kép akar még letisztulni az agyamban......nem tudom, de nem marad abba a gondolkozás... pedig azért úgy gondoltam, a mai napra, sőt akár egész hétre igen jól  teljesítettem megvilágosodásból....
DE az milyen már, hogy hétvégén egy cikkben benne van egy könyv címe, ami azt érzem engem érdekelne, és ma szembejön a könyv a könyvesboltban????? Szabadság ZRT...elkezdtem...nyilván elkezdtem....mert nyilván nem véletlen h egy héten belül szembe jön a címe meg maga a könyv....valamiért biztos el kell olvasnom....tetszenek benne a gondolatok....viszont mintha még jobban összezavarna...pedig már épp eléggé össze vagyok....
pár hete írtam pont hogy mit szeretnék ..egy harmonikus kapcsolatot meg utazni amennyit lehet....vagy egy olyan munkát, ami utazással jár, vagy annyi pénzt amiből lehet menni menni....Csak legalább egy dologba lennék már biztos....vagy sose biztos az, hogy mit akarunk? vagy menni kell országról országra vagy maradni...vagy.....vagy érzi az ember??..leragadás ha maradok? Menekülés ha megyek? Mindig előre mozdít a változás?? Vagy ez sem biztos? És lehet, hogy a változással lépsz hátra?? Ezt sem tudom :S

3 megjegyzés:

  1. nem hiszem, hogy a változással hátralépnénk :) és igen, érzi az ember...mindig másképp, de érzi.csak akkor menekülés, ha menekülésnek éled meg szerintem :)

    VálaszTörlés
  2. Igen, biztos valami ilyesmi van, valahogy mégsem látom még át....lehet itt is az a célravezető, ha a félelmet használjuk iránymutatóként....

    VálaszTörlés
  3. mert ha tudod mitől félsz és szembemész vele, sokkal jobb lesz :)

    VálaszTörlés

Powered By Blogger