Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. november 30., szerda

tudatosság

Na van rá esély, hogy mégse fogok megmakkani :) - amit nagyon nem bánok.....ma éjszaka végre csak egyszer keletem fel, kb egy órára aztán aludtam reggelig...szóval sikerült aludni vagy 6-7 órát ....ami már elég rég nem fordult elő....és bízom benne, hogy ez egyre jobb lesz és visszaállnak a dolgok a normális kerékvágásba...nyilván most is fáradt vagyok, nyilván éjszaka ugyanarra a feszültségre keltem, de most legalább sikerült valahogy kikeverednem belőle...mindenféle cseppek meg bogyók nélkül. Még jó, hogy ilyen kategorikusan hárítom az ilyen dolgokat...nem hiszek ezekben....ha nem alszom, az valamit mutat. Arra oda kell figyelni és nekem megoldani, nem egy külső dolognak....nagyon nagyon nehéz volt....ez a tudatosság, amit az élet többi területén elkezdtem alkalmazni sehol nem egyszerű de itt a legnehezebb.....ez valahogy annyira természetellenes, hogy arról győzködöd magad, hogy igen képes vagy pihentetően aludni......mert alapban ugye ez olyan ellentmondás, hogy erre rá kell koncentrálni....már pedig rá kellett tegnap....de inkább rákoncentrálok, mint elnyomjam.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger