Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2011. november 8., kedd

mit tudom én

ma már fizikálisan jobban vagyok, na de amúgy.... elegem van már ebből a gondolkodásból....magamhoz képest rég nem írtam ide normális, tartalmas gondolatokat...aminek nyilván nem az az oka, hogy üres az agyam....nagyon nem...csak egyelőre nem tudok elég átvitten fogalmazni, hogy idevaló legyen, és mondjuk másnak is legyen értelme olvasni....:D jeee.... mi a franc van? nem értem én.... néha tényleg azt hiszem, hogy én vagyok elbaszva.... komolyan mondom, hogy van, amikor elhiszem....mert amúgy kibaszottul mindenki ugyanolyan...és ez annyira retkesül fárasztó.....mert ha mindenki ugyanolyan akkor mi a szart is keresünk??? Hát akkor nem tök mindegy minden??? vagy erre már mindenki rájött csak én nem és azért csinálja mindenki ugyanazt? ááá... totál elegem van... én nem tudom mit kéne csinálni, hogy kéne kikeveredni ebből... meg na tudom én, hogy nem kéne hasonlítgatni egymáshoz az embereket, mert akár lehet, hogy ez a baj forrása, de....nem hiszem.... mert épp az a baj, hogy a kibaszott különbség hiányzik belőlük..................... elegem van.....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger