Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 9., csütörtök

Ááááááá

pf..néha nem értem, hogy engednek emberek írni!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! klikkelgetés közben elkeveredtem egy oldalra, meg sem említem a nevét, nehogy vki rámenjen és el kezdje olvasni azt a sok szar klisén alapuló agyatlan baromságot, amiket ott 'cikkek' címszó alatt olvasni lehet...Nem túlzok rámentem vagy 6-8 cikkre..de egyet sem bírtam elolvasni..félelmetes volt, valós gondolatok nélkül, arra az igazi sablonszarra épülő és építő semmi...na ettől aztán biztos nem indul el senkiben egy előrébbvivő gondolat sem...de vajon kinek jó ez? ki a franc olvas el ilyet? és ki mondja erre, hogy jajj de nagyon okos ez az egész...hűűűűűű...de tényleg..rendesen kiakasztó, hogy valakinek ilyen 'gondolatai' vannak és ezeket még mutogatja is a világnak ahelyett, hogy szépen legalább elsunnyogna és gondolkozna azon, h amúgy vannak e egyáltalán gondolatai, megvan e egyáltalán benne a képesség, h gondolkozzon...mert..ha nincs..akkor lehet...írni is fölösleges :D jeeee :D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger