Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 7., kedd

24 vagy 31?:D

Még a végén elhiszem, h nem is 31 leszek a jövő héten :D
Nagyon vicces ez....h a tegnapelőtt után...ma megint sikerült egy tök másik korosztályra belőni engem... Mászkáltam hazafelé...hozzám szólt vmi indiai csávó, akivel el kezdtünk dumálni, mondom mi bajom lehet, amíg hazaérek, elég érdekes figura volt..:) És egy idő után szóba jött, h hány éves vagyok, kb. ugyanaz a reakció fogadott mint vasárnap...akkor 24-re tippeltek, ma 25-re...a legvégső határ mindkét esetben 27 volt, de már az is nagyon neccesen :D a 31-et pedig...konkrétan egyik sem hitte el..bár nem tudom mi lenne a poén abban, h többnek mondom magam...hm..mindegy..semmi problémám a korommal..amúgy..de viccesek a reakciók :) Mondjuk jobb mintha 40-nek néznének de tényleg vicces..és én valahogy évek óta így járok...h nem 1-2 évet tévednek nálam hanem jóval többet...emlékszem, mikor Nojbinál voltam kinn Münchenben 2009-ben - na akkor voltam 27 éves :D - és akkor még elkérték a személyimet, hogy vehessek cigit :) és persze sokkot kaptak, h 1982.05.19....:D pedig...ennyi...
amúgy..jó érzés..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger