Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 10., péntek

Hajak :D (ööö változnak ;) )

A héten elért rengeteg új gondolat következtében - minden témában - ma egy tök új hajra is vágytam :), uh abban is van változás...már nem kurva szőke mint reggel, hanem sötétszőke, és a hosszától is megszabadultam :) nagggyon tetszik :) 
2011
2012_05
2012_11
Azon gondolkoztam...hogy nekem tényleg hajam is volt már szinte mindenféle...a feketétől a hidrogénszőkéig minden..ebben sem szeretem az állandóságot...hm...és..bár most már évek óta a szőkét variálom..mégis mindig más, amire vágyom, más, amit csináltatok...Az a jó, h sokszor eszembe jut fodrász után  és lefotózom a hajam, h utólag lássam, mihez érdemes majd vmikor visszatérni ( mert nem igazán szokott előfordulni, h kétszer ugyanazt csináltatnám, ha nagyon bejön akkor sem :D....nekem az unalmas lenne - mint ahogy egymás után kétszer ugyanolyan színre a körmöm sem tudom kifesteni :D,..de később még jól jöhet... :)
 mindjárt keresek is pár fotót mondjuk 2011 óta, amikor elkezdtem a blogot írni... kíváncsi leszek miket találok :D





ma :)
2013_01


2011

2012_02
2012_03

Hü ez nem is olyan egyszerű...tényleg rohadt sokféle hajam volt:) Na ami egyértelmű....egyre rövidebb :D hol ilyen szőke, hol olyan, hol sötét, hol tincses, hol frufrus, hol hullámos, hol egyenes..:D ..sokféleség..ez a lényeg :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger