Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 27., hétfő

Célirányosan:D

Hogy is mondjam :D ha van egy célom, amit belülről akarok...akkor azért minden követ megmozgatok az tuti :)
És ugye most pár napja nagyon belement a fejembe, hogy ettől a 'hozzám nem tartozó' :D 7- 8 kilótól minél ügyesebben megszabaduljak :)
Ma sikerült ennek örömére 13000 lépést mászkálnom, IT-éknál lecserélni a liftet lépcsőre...sőt még konditeremben is voltam ma egy órát..neoprénben :D....rohadt hosszúnak tűnik ez a nap annyi minden történt - és még a fűtést is bekapcsoltam mert hát..ősz van :)
Ami még plusz változtatás a régebbi hatékony módszerhez képest...hatékony módszer nálam az, h nem nagyon korlátozom be azt, h mit eszek cserébe azt igen, h mennyit meg, h felírom, h lássam, ha esetleg több sor lenne mint az 'normális' :), szóval, amivel kiegészítettem a tudatos kajárafigyelősdit és a mozgást..:) iszok minden nap a rengeteg  vízen kívül még zöld teát, Ca és Mg pezsgőtablettát napközben...és este egy pohár almaecetes vizet.. :)...szóval most még a folyadékokkal kezdtem el játszani egy picit...a zöld teát mindig is szerettem és tudtam is hasznos, a Ca Mg kombó pont tegnap jött szembe vhol, h mennyire fontos a normális anyagcserénél, az almacet meg megint elég egyértelműen zsírégető...arra nem vágyom h kb. egész nap arra koncentráljak, h minden kajázáskor igyam...meg mégsem a világ legfinomabb lötyije...a reggeli tejes kávé mellől érthető okok miatt kilőttem:D,  uh maradok ennél az esti témánál....és kíváncsiskodva várom az eredményeket...főleg látványra...aztán számokban is...de végülis...akárhogy mondom, h számok számok...nem... a legfontosabb az érzet és a látvány :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger