Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 9., csütörtök

:)

Olyan igazi nyüff van most .. :) de tényleg.. voltam fenn egy csomót éjjel, forogtam, pörögtem, agyaltam...hm...és igen néha tényleg toporzékol az ember, hogy de most már tényleg történjen valami, aztán...lehiggad, h jó ez nem vezet sehova, mert csak higgadtan és türelmesen lehet továbbjutni..és amúgy is..azt érzem, h pont ez veszi ki az emberből a legtöbb energiát, ha elveszti a fonalat, ha nem hisz eléggé és nem bízik eléggé. MErt ezek csak úgy érnek valamit ha elbizonytalaníthatatlanul működnek. :)
Uh úgy döntöttem, h most ez a éjjel ilyen hülyén sikerült, de megrázom magam és visszatérek a tegnapi önmagamhoz és nem süppedek bele ebbe az állapotba...mert ahogy ezt mindenki másnak is tanácsolom SEMMi értelme, nem visz előrébb cserébe hátrébb, arra meg aztán végképp semmi szükség, uh :) 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger