Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 6., hétfő

mennyire

Nem tudom...hogy hogyan lehet ennyi új gondolat minden pillanatban...mitől van az, h bennem, minden generál valami újat...h valahogy...nem vagyok hajlandó elakadni, vagy nem kimozdulni, vagy nem kibillenni...nem tudok tartósan belesüpedni valamibe....nem..nem szeretek szenvelegni..és..ha észreveszem magamon egyből teszek ellene...hm..nem szeretem az elakadásokat...cserébe szeretek kreatívan és előrébbvivően hozzáállni a dolgokhoz...mert csak ennek van értelme...mennyire kiváncsi vagyok...mennyire mennyire..hm....
hm...és vajon...miért kell mindig írnom? de tényleg miért...mert ok, h van ez a blog..de ez csak egy valami...itt már tényleg csak azok a dolgok vannak, amik valamik..de miért írok mindig mindenhol, mindenhová? könyvbe, füzetbe, cetlire, papírra, blokkra, zsepire...kb bármikor bárhová...nem tudom...ez is olyan fura...de lehet...h pont ezért jutottam el ennyire előre ezalatt a lassan 31 év alatt? Mert írok? és...így nem felejtem el a gondolataimat, nem felejtem el, amire már egyszer rájöttem...és ezért haladok..haladok haladok...hm....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger