Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 13., hétfő

Tisztás

mindig azt szoktam mondani, h minden jó valamire, és lehet, h tök másra, mint amire alapban gondolnád, h használni fogod :)
Na így volt ma is. 
Egy trainingen csücsülök, nyilván alapban nem sok közöm van a témához, viszont...volt valami...ami megfogott, a saját életszakaszomra vonatkozóan..pont abban erősített meg, amit látok magam előtt, mint egyetlen opciót arra, h kibillenjek abból az állapotból, ami már bezárult. Ebben az állapotban már nem nagyon látok több előrelépést csak egyet. Igazából az összes gondolatsor ide vezet..nem tudom kikerülni egyik úttal sem...valahogy mindenhol ez a tisztás....:)
Elég 'félelmetes' út...legalábbis nekem az. De...biztos vagyok benne, h ezen az úton kell mennem... nekem a folyamatos változás, változtatás és fejlődős a lételemem. Szeretem meghaladni a szakaszokat, szeretek szembe menni a félelmeimmel, szeretem megoldani a helyzeteket...nem szeretem kerülgetni őket..minek..végülis..úgyis szembe jön addig, amig az ember meg nem oldja...és szembe nem megy vele.... Igen. A helyzeteket..nem igazán szoktam problémákban gondolkozni. Vagy kihívásban, vagy helyzetben. És igen...ezt is tudom jó ideje..h mindig az a jó irány, amitől fél az ember. Mert annak van valós értéke, az vezet előre. Amitől nem félsz...az szart sem ér neked. Hiszen..amitől félsz...ott van az, h nyerhetsz is és veszthetsz...de mindkét verzió által előrébb jutsz, mert magát a helyzettel kapcsolatos félelmedet feloldottad, megtanultad kezelni. Nehéz ez. De talán..tényleg ez a kulcs...h ezt kell a kp-ba állítani...h valamit mindenképp nyerek...h mit..az meg úgyis mindig csak a végén derül ki..hm...szóval..ahogy kezdtem...minden jó valamire...meglátjuk mire...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger