Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 2., csütörtök

Újabbak

SOHA nem hittem a véletlenekben :D, mindig abban hittem, h ha valami kell, az szembejön, rámtalál, rátalálok, megérzem, meglátom akármi...mindegy is, csak zsigerből jöjjön..

szóval
.
.
.
Kedden hirtelen felindulásból bementem a könyvesboltba, hogy a szerdai wellnes naphoz legyen a barnulás mellett egy kis inspiráció is..nem kerestem semmit célirányosan, nem volt ötletem..csak annyi, h kell egy könyv, ami leköt...ami most nekem szól..teljesen nekem... :)
Hm...levettem egyet a polcról...random kinyitottam és beleolvastam...ó te jó ég.. mi ez :D, ez nagyon jó ez kell, megnéztem a végét, egy coach írta :D Vicces módon, amikor ilyet próbáltam keresni nem találtam, most meg nem kerestem csak mit tudom én miért levettem csak a színe  alapján a polcról :D.. aztán mentem fizetni..őszintén szólva még a címét sem néztem meg, annyira tetszett, ahogy beleolvastam...és...hát..na...mit mondjak a 437 oldalból már tegnap elolvastam 250-et...azt hiszem...elég jól sikerült megint megérzésből választani :), imádom, imádom, imádom...mintha a saját gondolataimat...vagy kb. a blogomat olvasnám egy tömörebb letisztultabb összeálltabb formában...nagyon jó érzés, hogy új információ nem túl sok van benne számomra, mert szerencsére nagyon sok mindenre rájöttem magamtól, és használom is őket, viszont nagyon megnyugtató, h valahogy rávilágitott arra, h mi az amit szerintem is még fejlesztésre vár bennem....hm...jó olvasni..szeretem könyv...ugyanakkor...büszkévé is tesz saját magamra...hogy...:D..igen...tisztán látok...és..nem félek szembemenni...és nem félek érzeni..:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger