Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 5., vasárnap

Dolgok :)

Szóval mindig lesznek dolgok :)
Egy tök érdekes vonatúton vagyok túl...ahogy felszálltam egyből hozzám szólt a mellettem ülő srác, bemutatkozott aztán végigpofáztuk az egész utat. Jó volt. Lekötött végig, vicces volt és valóságos...semmi felszín, tényleg tök érdekes volt. Szeretem az embereket és az előrébbvivő gondolataikat, mondott egy nagyon 'vicceset' és megengedte, hogy szabadon használjam, uh most élek is a lehetőséggel. :)
Vele is beszélgettünk, a kamukapcsolatokról, arról, h milyen rohadt sokan vannak olyan vkivel, akihez valójában semmi közük, mindegy is, h miért ezekről most nem akarok írni...és ahogy mondta, hogy ezeknél az embereknél mennyire látszik, hogy van köztük egy fal. Mindegy is, h miért de ott a fal folyamatosan - talán ez a fal tartja igazából életben a kapcsolatot...hm..ez fal teszi biztonságossá, intimitásmentessé, elviselhetővé :), na és szóval ennek a falnak a kötőanyagát oldja az alkohol :D és én ezt a mondatot gondoltam még tovább, h iggen..és mindenféle szempontból oldja..... oldja egyrészt egymás között, h hiszen bebaszva egyből nem úgy érzékeled sem magadat, sem a valóságot, sem a másikat, mint általában...tehát vmilyen irányban oldja a falat...vagy oldja a falat mások felé is, hiszen...ez az oldás megmutatja azt is, bármilyen irányba mehetsz nincs is fal és nincs is korlát...és az is lehet, h ha feloldódott köztetek a fal...és másnap megint a valóságban ébredsz akkor csak nézel körbe..h hu baszki, hogy kerültél át a fal másik oldalára, neked ehhez semmi közöd...te csak fallal tudsz együtt lenni ezzel az emberrel...és szépen visszaépíted... és élsz a biztonságos fos hányingerrel meg a fallal:) Hát ilyen dolgokat hoz egy spontán nyitott vonatozás.. érdekes volt...tényleg...hm....

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger