Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 8., szerda

reggeli ébredés

Azt hiszem..találtam még egy álokot, arra, h valaki kamukapcsolatban vagy egyedül legyen...hm.. kinek melyik az elviselhetőbb..
Ez pedig a kamunyugi..
Hogy miért is hiszed azt, h nyugodt vagy? Mert nem érnek olyan ingerek, amik valójában megérintenek, 'biztonságosan', sérülésmentesen 'élhetsz' a kamunyugiban...és h miért kamu?...Mert nem sok semmi köze van a valóságos nyugalomhoz, ahhoz a nyugalomhoz, amiben akkor vagy, ha boldog vagy, ha megkapod az ingereket, amiket akarsz, attól, akitől szeretnéd és pont ettől vagy nyugodt, mert van...és nem pedig csak attól hiszed el magadtól...mert az inger közelében sem voltál..hm..azért...akárhogy is nézem, így nem nehéz nyugodtnak tűnni...de csak tűnni...mert ez az állapot bármelyik pillanatban kibillenthető, mégpedig akkor, ha jön a valós inger, ami számít:), ami a kamuban nincs :)
Nekem ilyen kamunyugis időszak volt annó az a fajta tudatos egyedüllét, amikor eldöntöttem, h hagyjon engem mindenki békén, hozzám ne szóljon, ne érjen senki. Azt hiszem...abban az időszakban eléggé nagyadag volt a fal...nem is csak azt hiszem, hanem tudom...mert miután viszont már úgy voltam vele, hogy á nem kell a fal, most már nem kell ez az álnyugi, elég sokmindent kellett visszacsinálni ahhoz, h ez az időszak ne süssön már akkor is rólam, amikor én már tényleg rég nem szeretném...hm...hát na...
Nem tudom...hogy szarabb e egyik a másiknál..végülis...mindkettő az önátbaszáson alapszik...de talán az egyedüllét az tényleg csak ennyi...viszont a kamukapcsolat...mégiscsak szarabb...mert ott..az ember...konkrétan megcsalja magát...Mert nem azzal van, akire vágyik...ugyanakkor folyamatosan védekezik, de egy kapcsolaton belül...és nyilván veszi el a saját és a másik idejét..de na..igazából szerintem az ember ilyenkor tényleg magát és a saját vágyait csalja meg...ha egyedül vagy, akkor legalább nem csalod meg magad..szóval legalább nem duplán baszol ki magaddal :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger