Összes oldalmegjelenítés

Keresés ebben a blogban

2013. május 26., vasárnap

Kerek :)

:) ma is folytattam  a magammal foglalkozást :)...Testileg, lelkileg:)
Azt éreztem, h kell vmi mini újdonság a lakásba, uh kimentem töltődni a Kikába :D és nem volt haszontalan már be is dizájnosítottam az új dolgokkal a lakást, tetszik:)
Aztán..hát..nem sok semmi kedvem nem volt menni futni bevallom :D, de mivel már ma reggel is egy tök kellemes szám fogadott a mérlegen, így úgy döntöttem, h akkor is megyek, ha konkrétan semmi kedvem hozzá :) és jól tettem...mert most hogy hazaértem, már esik is az eső és végülis most meg már tök jól érzem magam tőle, h mégis rászántam magam, mégiscsak jobb csinálni a dolgokat, mint nyüfögni:)...ja és a végén, még megállítottak az utcán és megáldottak - szóval tényleg mennem kellett  :D
hát így ennyi..ja és egy tök boldogságos könyvet olvasok épp a hétvégén, az is teljesen jó irányba tereli a gondolataimat..valahogy most tök más szemmel olvasom mint egy éve, most sokkal inkább az enyém az egész:)...hm..igen..még Ciprusra vittem tavaly magammal, olvasom is közben az ott beleírt kommenteket is a dögmelegről :D
...kellenek ezek az időszakok, amikor az ember magára figyel, csak magára..úgy, ahogy jön, azzal, ami tölti...talán ez az egészséges önzés teszi lehetővé, hogy utána tényleg figyelemmel lehessen közelíteni bárki máshoz...igen..csak akkor tudsz másra figyelni, és másra töltően hatni és sugározni,  ha te rendben vagy... így lesz kerek az egész oda-vissza :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Powered By Blogger